[smartdoctor] Re: glavarina

  • From: Dijana Rs <dijana.rs1@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 24 Aug 2011 18:35:51 +0200

Nama je u Zagorju svima pala glavarina za cca 1500-2000 kn. Davno sam to jos i
napisala. A ukupni prihod se nije povećao osim onog neznatnog dijela koji ide
uz povećanje broja pacijenata.
Zrinko, kaj je s tobom? Bilo još kolega koji su se javljali na listu s istim
problem. Mislim da je Josipa imala uvid u to. Njoj se javilo dosta ljudi.

Poslano s mog iPhone uređaja

24. 8. 2011., u 18:08, Dr Leonardo Bressan <ordinacija.bressan@xxxxxxxxxxx>