[smartdoctor] Re: glavarina

  • From: Dijana Rs <dijana.rs1@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 24 Aug 2011 17:47:17 +0200

Kolegice Lada,

Smanjenje glavarine nema nikakve veze s potpisima aneksima. Dapače, potpisuje
se samo novi ugovor sa HZZO-om, a ne nikakve anekse. Oni vise ne vrijede.
Ugovor se sastoji od 2 dijela: općeg na 10 godina i financijskog dijela koji se
aneksira svake godine ovisno o stanju proračuna koji kroji našu sudbinu.
A glavarina je kolegi pala čim je potpisao koncesijski ugovor. O tome sam ja
pisala još prije godinu i pol kad je Zagorje ušlo u koncesiju. Ali nas i
Međimurje nisu ostali kolege doživjeli jer je svima ostalima koncesija bila
jako daleko. I nije ih se to ticalo i zanimalo. Na žalost jer da su nas možda
onda doživjeli, možda bi sad bilo nešto drugačije. Iako iskreno ne vjerujem da
bi netko promijenio stav MZSs-a.
A manja je jer se očekuje da 10% novaca dobijemo ugovorima s DZ-om kroz
preventivu i COM. I zato su nam u startu smanjili da se ne bi tajkunizirali sa
1500-2000 kn mjesečno. :)

Lp Dijana

Poslano s mog iPhone uređaja