[smartdoctor] Re: glavarina

  • From: "Vinko" <vinko.pesic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 16 May 2013 20:32:31 +0200

Nepotpisinicima novog ugovora glavarina nije svima jednako umanjena.
Objašnjenje iz PU HZZO-a Zadar je da je glavarina umanjena zbog smanjenja
koeficijenata, ali najvećim dijelom zbog novog izračuna po "glavi" (pozivaju se
na NN 38/13), pa su neke kolege dobili umanjen iznos i do 5 tisuća!
Naravno da ovo nije u skladu s našim dosadašnjim ugovorima i da će to biti
predmet tužbi.
Zanimljivo da su mi danas uplatili maksimalni iznos DTP-a za travanj, ali na
iznos "stare", neumanjene glavarine.
Ništa novo od strane HZZO-a.

Vinko