[smartdoctor] glavarina /DTP

  • From: "BARI" <bari.sita@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 16 May 2013 21:17:59 +0200

I da Vikice,htjela sam komentirati-zašto prigovarati stjuardesama i pilotima
na njihovoj plaći?Ako su se spremni za nju boriti   i izboriti - svaka im
čast. U Americi su piloti mnogih kompanija doslovce na markicama za
hranu...Ne smeta me visina plaće niti jednog smislenog zanimanja...Bi li
željeli da vas na 10 000 metara visine  vozi bijesan, potplaćeni pilot koji
fušari pet poslova u slobodno vrijeme umjesto da se odmori...?

Smetaju me samo bonusi/koeficijenti i ostala sr.....   bankara(čije su banke
sanirali porezni obveznici),direktora propadajućih  državnih firmi,saborskih
zastupnika i političara i takvih beskorisnih zanimanja...Ida

<http://search.mywebsearch.com/mywebsearch/redirect.jhtml?searchfor=michael+
moore+pilots++stamps&cb=YU&qid=698a112b899e41fd875af40635403ff3&n=77DE8857&p
tb=32DB0600-16B9-4735-BA65-31A538FA24DB&ct=GD&si=translateye&id=YUxdm009YYhr
&pg=GGmain&action=pick&ptnrS=YUxdm009YYhr&pn=1&ss=sub&st=hp&qs=&tpr=sbt&redi
rect=mPWsrdz9heamc8iHEhldEfU%2F2Nq%2BJPBddCyr3lktI2LlwLooAFPTs1XADvDLY%2BGi&
ord=1&> Michael Moore: Pilots on food stamps. [VIDEO] - Wimp.com
http://www.wimp.com/pilotsstamps/