[smartdoctor] Re: Svi smo mi Nives Topolnjak

  • From: Ljubica Odžić <dr.ljubica.odzic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 10 Oct 2013 12:29:00 +0200

AKO SU OSUĐENI KOLEGE  MLAĐI ( U CIRKUSU HIPOKRAT) NEK ČEKAJU  DOK NE
ISTEKNE ZASTARA OD KAZNENOG PROGONA I PUT POD NOGE I AUSTRIJA ; IDALJE
NAS NEK LIJEČE  NOVINARI I VETERINARI I TAKO JE SVOJE FANOVE PRVI
PREDSJEDNIK NAZVAO STOKOM SITNOG  ZUBA A VI SE MEĐUSOBNO ČASTITE IMENIMA
MAGARADI I PRASADI !!!

Dana 5. listopada 2013. 08:34 Zlatko Suśanj <zlatko.susanj@xxxxxxxxx> je