[smartdoctor] Re: Svi smo mi Nives Topolnjak

  • From: Zrinko Karlović <zrinko.karlovic@xxxxxxxxx>
  • To: lista <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 4 Oct 2013 21:19:29 +0200

Nisam mislio da podrška treba ići pojedinačno, a namjerno sam stavio Nives
jer je jedna od rijetkih koja je otvoreno (i nedavno opet) govorila o
tome.  I ne mislim da treba raditi kazališne predstave, ali isto tako
potpuna tišina znači ili da se kolega stidimo ili odričemo ili priznajemo
njihovu krivicu ili sve to zajedno.