[smartdoctor] Re: Svi smo mi Nives Topolnjak

  • From: Josip Skender <joskender@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 4 Oct 2013 20:50:22 +0200

nemojmo filozofirati
njih 50 se našlo na listi-SIGURNO TO NISU ŽELJELI, NITI  ZASLUŽILI, samo
slučajni odabir ??? da li ima slučajnosti ??
sada njih 800 ili više, pa to je kolege/ice  više od 1/3 svih primaraca ??
meni se ipak čini da je Zrinko na dobrom tragu:
"Danas kolegama u krizi čak se niti na listi ne usuđujemo otvoreno
naglašavati da smo uz njih, a kamo li da javnosti pošaljemo poruku kako smo
sigurni da naši kolege nisu ni ratni zločinci ni mafijaši.  Ili možda nismo
sigurni?"
pustimo lažni  moral i suočimo se sami sa sobom i ponovno
TKO JE BEZ GRIJEHA NEKA PRVI BACI KAMEN
dr.vosječa