[smartdoctor] Re: Novo ugovaranje

  • From: Silvestra Kolega <silvestra.kolega@xxxxxxxxx>
  • To: kohom <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 4 May 2013 07:27:51 +0200

Prvo moram reći -ja sam potpisala tzv ,Novi ugovor. Na preporuku IO KoHoma
. Kolegama sam preporučila da si pogledaju  da li im se isplati i da
potpišu ako smatraju da im je bolje . Takova je preporuka  IO KoHoma.  Ja
vjerujem kolegama koji su tamo odlučivali u naše ime , i ne samo zato što
su demokratski izabrani. Pa tamo  su Leo , Marijo , Dijana , Željko
,Ines..  ljudi koji nam ne bi savjetovali nepromišljeno. i jednoglasno su
tako odlučili.
Ja nemam sindrom bijele crte i nisam kukavica i ne držim da je to nekakva
hrabrost što netko neće potpisati. Jasno je  kome je povoljnije - neka
zadrži stari ugovor. Ali , jeste li razmišljali o malim  timovima .
Introspekcija- koliko se po dosadašnjim ugovorima razlikuje brutto iznos
malih i velikih timova? Koji puta mali timovi nemaju sebi niti za minimalnu
plaću liječnika , ako im se recimo tog mjeseca pokvari komp , ili moraju
kupiti neki novi uređaj. Eto , takvi timovi su ovim novim sustavom
izračuna na dobitku.
Za "moju struku" moram reći da ovaj novi način rada nije degradirajući.
"Paneli" mi samo doprinose šarolikosti rada , izvodimo to duhovito i sa
smješkom , ponekad se zaista dobiju i  novootkriveni podatci. Mi mali imamo
vremena za raditi preventivu. Za sebe mogu reći da sve uvjete (zvjezdice
itd...) ionako ispunjavam odavno. "Mali"  to mogu. Klikanje jeste  velika
nevolja današnjeg doba, ali na usavršavanju toga modela moramo poraditi
skupa sa informatičarima. Hvala Bogu , dečki iz Vegasofta su predivni ... i
to je danas puno bolje nego unatrag 10 godina kad sam  radila  u programu
bez prave podrške.
Vi koji ste veliki timovi ste vrijedni i zaslužili ste da vam veliki rad
bude plaćen ,  imate vrapca u ruci ! i možete ga zadržati još 8 godina - pa
to je odlično.
Zar nije IO KoHoma preporučio ovaj modus radi "malenih"?
Još samo moram dodati. ponuđeni ovaj ugovor nije ni blizu onog
Milinovićevog , ovo je razrađen sustav , ali naravno , više se isplati
malim timovima.
Tako ja mislim!
Paljba može početi!!!
Ali do ponedjeljka ne otvaram Listu. Dosta mi je da dvije noći nisam
spavala  radi ovoga .Tko hoće može me nazvati na 0912064022

Silvestra Kolega, dr med

Dana 2. svibnja 2013. 17:26 Ljiljana Lulic-Karapetric <