[smartdoctor] OD: Re: NEMAM HRABROSTI

  • From: dr.lada.grandic@xxxxxxxxx
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 4 May 2013 06:30:51 +0100

Takvu odluku ocekivali smo i od IO nozalost vidjeli smo kakve su odluke donjeli.
Obecavaju daljnje  pregovore ali da li imaju kredibilitet za buducnost. Jako me
podsjecaju na nase politicare koji se bogate dok vecina kopa po kontejnerima
* Izvorna poruka *
From: Jasminka Tkalec <jtkalec@xxxxxxxxx>Subject: [smartdoctor] Re: NEMAM
HRABROSTITo: smartdoctor@freelists.orgDate: Thursday, May 2, 2013, 8:39 PMZa
moje Varaždinke i Varaždince

nakon svih ovih mjeseci pregovaranja, dogovaranja, nije mi bila potrebna ni
dulja ni kraća konzultacija ni sa sobom a ni sa kolegama oko NEPOTPISIVANJA
novih ponuđenih ugovora.
Nakon svih mogućih prezentacija, sastanaka, objašnjavanja moja je moralna
dužnost da održim svoju riječ i NE POTPIŠEM novi ugovor.
I moja 4 primjerka su nepotpisana, sa adresom direkcije  na dnu ugovora i
prezimenom drVarge, što god to u budućnosti značilo.

Pozdrav svim KoHOM-ovcima

P.S. i nisam financijski "propala" ni ja niti moja obitelj one dvije godine
nepotpisanog aneksa i uskrate sredstava od strane HZZO-a