[smartdoctor] može hladne glave ?

  • From: "Bozena Sankovic" <bozena.sankovic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 4 May 2013 01:29:30 +0200

Kao naive observer :

1.       Što ja vidim , a sama sam ovdje , izolirana , bez ikakvih "izvora"
:  novi ugovori su manja prijetnja srednjim timovima ; veća prijetnja
velikim i vrlo malim  timovima. Na stare ugovore su skloniji doktori koji
imaju < 10 god do penzije. Na nove ugovore su skloniji doktori iz Ličke
županije ( demokracija i rock&rol generacija  u desetoj kući u znaku  Krave)
te oni kojima je poziv upućen iz Direkcije ( hi, hi, tupani su i mene
svrstali pod prijeteće elemente ,he , he..) / budale ne kuže da je PRAVA
OPASNOST U NEPREDVIDIVOSTI !!!!!!!!!!!!!!!/

2.       NEMA NAM LEBA S HAZOM , NEMA NAM LEBA U OVOJ ZEMLJI, PA SAD UGOVOR
OVAJ IL ONAJ, SVE JE FIGA

3.       Kohom nije igrao 2-struku igru , stalno su naglašavali plus i minus

4.       NAJVEĆA GLUPOST KOJU SADA MOŽEMO UČINITI JE DISPERZIJA I RASKOL -
vlast nas se boji ko vrag tamjana. Hazo je čak i mene strpao u Direkciju. A
koji sam ti ja Jack ???  Opasni smo . Mi smo školovani , koliko toliko
neovisni od gluposti države, naše zanimanje je univerzalno . Vlast treba
nas, a ne mi vlast - kužite ????? Istovremeno , mi smo opasnost za vlast i
rado bi nas uglupili , potčinili....

5.       http://youtu.be/ZiwoR6jDBLE ; http://youtu.be/8goo9GWPbS0