[slikom] Re: Sinteze za nase jezike

  • From: "Bada Boksa" <bada.boksa@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 22 Nov 2007 14:24:07 +0100

Pozdrav!
Ja cu se kratko osvrnuti na Fis kojeg koristim.
Ja, i jos pet osoba u Zagrebu za koje znam, djelimo tvoje misljenje kad je
rijec o ovom programu i vrlo smo zadovoljni. I za sada ga smatramo najboljim
u citanju nasih tekstova. Negdje sam vec jednom napisala da po meni mu je
jedina mana, sto ne radi
sa sapi4 i 5, jer tada
bih mogla uz Fis i neke druge programe knjigu pretvoriti brze u mp3 formatu,
a to mi prilicno fali kod ovog programa.
Sto se Espeaka tice, njega povremeno koristim i da nema Fisa, taj program bi
mi bio number 1.
Anreader i Wtv definitivno ne volim, nisu mi ugodni uhu, odvlace mi
koncentraciju, kolikogod da je tekst zanimljiv, umanje mi car slusanja bar
za 50-posto.
Bada.