[slikom] Re: Sinteze za nase jezike

  • From: "zvonko mijokovic" <zvonko.mijokovic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 25 Nov 2007 12:50:48 +0100

Zdravo Darko! Postupio sam po uputstvu, no izgleda da sam opet negde
zabrljavio ili stvarno imam nesrecu sa racunarima, koji nista iz prve ne
urade kako treba. cujem e-speak, ali mi se mesa glas sapija i posve potisne
e-speak. U oni msam poljima nalazio jedva nekakav tekst osim u prvom, gde
sam nasao portuguese. u ostalima je bilo nesto kao ek, df, de i tome slicno.
Naravno da sam sve to pobrisao, upisao sr i nista. U cemu je kvaka? Srdacan
pozdrav. Zvonko.