[slikom] Re: Sinteze za nase jezike

  • From: Darko Milosevic <darko.pogacic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 22 Nov 2007 13:49:58 +0100

Postovanje gospodine Zvonko.
Vrlo rado cu vam odgovoriti na temu instalacije eSpeaka.
Dakle kada pokrenete instalaciju, idete polako samo na next.
U predposlednjem koraku ce vam se pojaviti deo Enter a voice names, i ijmate
5 rspolozivih polja za upis teksta.
Izbrisite sadrzaj teksta tasterom backspace iz svih 5 polja, i samo u prvom
polju otkucajte:
sr
malim slovima naravno, i samo opet next.
Potom pritisnite enter jos jednom, i instalacija krece.
Onda ce vam se pojaviti Finish, i vi samo pritisnite Enter.
Pojavice se Readme datotzeka, a vi samo zatvorite notepad sa alt+f4.
Nakon toga iz spiska jawsovih sintetizatolra pokrenite SAPI5, a potom iz
menija Synthesizer language, odaberite Serbian Latin.
Srdacan pozdrav.