[slikom] Re: Sinteze za nase jezike

  • From: "Milica Ilic" <milicaili@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 22 Nov 2007 23:01:25 +0100

Ja bi se ukljucila u ovu raspravu i rekla slicno. Dakle, ljudi, svaka cast
svima onima koji se daju da urade softvere. Mi izgleda mnogo izvoljevamo,
imamo sada vise mogucnosti vise softvera pa kritikujemo previse. A sta da
imamo samo jedan program onda bi cutali. Anrider je stvarno za mene vrh, sto
se tice naseg jezika, ali ne bi omalovazila ni fis, ni vintoker voice, pa ni
espeak. Sigurno je da ce se svi ovi softveri i dalje razvijati, i
poboljsavati. Ja nisam ni sanjala da cu moci da citam sve sta pozelim, a da
cu raditi na internetu to pogotovo. Mislila sam stvarno da  nikada necu
nauciti da radim na kompu. I stvarno zahvalna sam drzavi sto mi je omogucila
da imam ovaj program. I pozdrav Zvonku Mijokovicu, i bilo bi sjajno kao sto
tako krasno pisete, da budete s nama na listama. I molim vas jos ovo da
pitam, sta je sa listom ciberblaind? I pored ognjista, i na kavi, i
razbijaca, i ove, ima li jos nekih lista za caskanje? Hvala vam na paznji, i
nadam se da vam nisam bila dosadna. Pozdrav iz hladnog Beograda.