[vagalume] Re: Proposta 2 para debater na vindeira asemblea: beneficios barra artistas

  • From: bárbara soto <simeacuerdosi@xxxxxxxxx>
  • To: vagalume@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 10 Dec 2009 20:42:42 +0100

Holas.

Unha proposta nese sentido que me suxeriu un colega que xa ten btt
experiencia en isto dos
centros sociais (ocupose de polo menos un en Bcn) é que *

*
*en ocasións especiais se suban os prezos *
*das consumicións: SEMPRE INDICANDO BEN CLARAMENTE O MOTIVO que é como lles
ía a eles*
*estupendamente. *

Outra proposta que fixo era usar técnicas de "marketing de centro social"
(como as chamou):

*cousas así como poñer unha  hucha/canasta cun cartaz (cartaz) onde poña "A
VER SI LA METES"
e cousas do estilo  (isto para fondos para o centro social).
*
Eu lle dixen que, como non pode vir as asambleas, nos deixara un vídeo con
todo o que
dixo porque estivo btt tempo falando e era moi interesate todo o que
decía...PERO DÁBALLE VERGONZA...
así que non temos recurso a participación vía multimedia...

enfín... O DE QUITAR A POUCA PASTA QUE LEVAN OS ARTISTAS EU, CLARAMENTE
OPINO QUE TAMPOUCO E MOI XUSTO...E QUE
DE FEITO O QUE PASARÍA E QUE XA NON VIRÁ NIN DIOS.... dado que tampouco se
pode poñer unha entrada nin sequera
"simbólica" pois... enfín...  hay que ter en conta que a maioría dos
poñentes viaxan sós e fan o que fan de maneira voluntaria
en "pro" de algo...

Os músicos teñen que transportar habitualmente equipo caro e están (dende
meu punto de vista) traballando...
polo de Pana Y Cuadros...* ademais recórdovos que son persoas que
voluntariamente lles estan
dando de dormir de gratis na súa casa (e non sei se comendo tb, que creo que
sí...*)
A única vez que houbo problemes nese sentido (do aloxamento) co de ZAN
HOFMANN, NON ERA UN CONCERTO ORGANIZADO POR
PANAYCUADROS...

enfín, está claro que non son obxectiva con este tema nin o pretendo pero
quitarlles a uns porque non hai pa todo o mundo...
e de paso que isto poida supoñer *menos actividades en Vagalume
QUE EN LUGO ADEMAIS E CASI IMPOSIBLE ATOPAR HOXE EN DÍA PORQUE
LLES DA POR PECHAR TODOLOS LOCAIS DE MÚSICA SALVO EXCEPCIÓNS (supoño que
"colegas de"....) e polo tanto
só se ten acceso a cultura-mierda ou a que decide o Calvicembalo...*
*
*Enfín...

Bárbara.

--