[vagalume] Re: Proposta 2 para debater na vindeira asemblea: beneficios barra artistas

  • From: panaycuadros booking <panaycuadrosbooking@xxxxxxxxx>
  • To: vagalume@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 8 Dec 2009 23:33:56 +0100

Eu, dende o punto de vista de persoa que organiza concertos, penso que os 30
euros de media que veñen sacando da barra os grupos dos concertos que
organizamos (Betunizer de Valencia e QA´A de BCN) ben os merecen non?
Non sei ben como funciona o dos cursos, aí non me meto, pero que unha xente
faga centos de km para vir tocar a Lugo, cos gastos de combustible, peaxe e
parking que iso supón, ben merece eses cartiños
U nsaúdo