[uppsalapendeln] Re: värdecheckar från SJ

  • From: "Dmitrij Sharapov" <dmitrij_sharapov@xxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 03 Jun 2003 11:08:38 +0200

Hej!

Fåt brev från SJ :

"Enligt våra resevillkor, så ersatte vi vissa förseningar med värdechekar för händelser som inträffade fram till och med den 12 januari 2003. Enligt de resevillkor som SJ tillämpar från och med den 13 januari vid stötningar i trafiken, så finns det vissa kostnader som vi brukar ersätta resenären med..... Någon ersättning utgår aldrig för förlorad tid eller sådant du missat efter ankomsten."

Vad jag förstår så fick flera av er ersättning för händelser EFTER den 13 januari.

Som man säger högra handen vet icke vad den vänstra gör!!
/D

Hitta rätt snabbare med MSN Sök Klicka här ******************************** Du har fått det här brevet eftersom du är med på uppsalapendels e-postlista. Om du vill avsluta din medverkan, skicka ett tomt e-postmeddelande till uppsalapendeln-request@xxxxxxxxxxxxx med ämnet unsubscribe Vid eventuella frågor, kontakta uppsalapendel@xxxxxxxxxxx ********************************