[uppsalapendeln] Fwd: Re: SV: Re: Nya tidtabellen?

  • From: "EvaBritt Karlsson" <evabritt.karlsson@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 03 Jun 2003 10:17:48 +0200

Tack för tidtabellen. Ska läsa den sednare för att se om den blivit bättre
:-)

Drabbades häromkvällen av blackout - stannade kvar med arbetskamraterna
för att gå på _after-work-pub_

Tänkte mig inte för , utan gick glad i hågen för att ta 21.10 - som jag
gjort så många gånger förr under min tid som pendlare.

Där var min blackout - hade alldeles tappat bort att 21.10 var indragen...
fick vänta till 21.40  - jag kom i så god tid så att om jag lagt på ett
kol hade jag hunnit med 20.40 så min väntan blev lång.
Jag menar att tågen som går tio över, dem får man inte röra. Absolut inte!
De har gått sedan de införde 10 över hel timme, de stannar I Märsta, de
borde vara heliga.

Sommarhälsningar från
Eva Britt