[uppsalapendeln] Re: värdecheckar från SJ

  • From: Pamela Davidsson <pamela@xxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 14 May 2003 10:58:10 +0200

Grattis Jöns !

Jag fick oxå ett brev från SJ igår.
Det var mer att betrakta som "finn fem fel" och innehöll inga värdecheckar :-(

De bl a antydde att jag hade månadskort och att jag reste i affärsklass och
beklagade att jag inte fått den reservation jag var berättigad till !!

Jag som reklammerat för att jag blev SITTANDE på tåget i 2,5 timmar (dessutom
hade jag bifogat kopia på 2:a klass biljett, sådan där TIM- 69 kronors)

Vad håller SJ på med ?

Var är statusen på det pågående jobbet med att få till en bättre resegaranti ?

m v h,
 Pamela