[uppsalapendeln] Re: det kom ett anonymt web-vykort...

  • From: Eva Britt Karlsson <evabritt.karlsson@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 20 Apr 2004 09:24:41 +0200

       Detta är för mig helt obegripligt.

Skulle vi hitta på våra förseningar?

       Visst, det är bara att gratulera denna person att hon (?) nästan
aldrig blivit sen till jobbet
       pga  tågresorna. Frågan är vilka tider människan reser? Skulle vara
intressant att veta
       vem hon (?) är.

Jag förstår inte vad  hon (?) syftar på när hon säger att  vi förstör för
vanliga pendlare??? Jag är en VANLIG pendlare, som  pendlat i flera år.  Med
och utan strul.

Jag vill bara ha ett SJ som fungerar, som håller vad de lovar: Transportera
mig från sträcka A till sträcka B på utsatt tid och utan krångel!) Och det
tror jag att alla på vår mejlinglista vill. Att tidtabellerna håller, att
tågen kommer och går när de ska,  att  det inte krånglar med vagnfel,
signalfel och allt vad det nu är...

Egentligen ska man inte bry sig om anonyma försändelser. Den som är anonym
vågar uppenbarligen inte stå för sina åsikter!

M v h

Eva Britt