[uppsalapendeln] Re: det kom ett anonymt web-vykort...

  • From: "Sara Sundquist" <sarasundquist@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 20 Apr 2004 10:29:22 +0200 (CEST)

Jag förstår inte på vilket sätt vi förstör och ger pendlarna dåligt rykte?
Och hos vem får vi dåligt rykte? Sj? Banverket?
Hu, sicket trams. Jag blir deprimerad av folk som tycker att man "inte ska
bråka, för då drar man blickarna till sig".

Kom just och tänka på uttrycket att "hälsan tiger still", tror att många i
stora organisationer förlitar sig till det, därför: klaga, när det behövs.

/Sara