[uppsalapendeln] det kom ett anonymt web-vykort...

  • From: Fredrick Beste <Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 20 Apr 2004 08:24:57 +0200

Till: Beste
Från: Pernilla.S

Det är tråkigt att ni ger oss Uppsalapendlarna dåligt rykte! Vi är många som är nöjda med SJ. En bekant till mig är med på eran mejlinglista, och han säger att ni är patetiska. Jag bor i Uppsala, och pendlar till Stockholm. Jag reser 10-12 resor per vecka, och jag har nästan aldrig blivit sen till jobbet. Det pratas mycket om er i föreningen på tågen, folk har börjat att tappa resepekten för er, och ett gäng skall starta en ny pendlarförening eftersom ni inte lever i verkligheten. Ni förstör för vanliga pendlare. Jag är mest förvånad över efter ha läst vad som finns på mejlinglistan, och sedan pratat med skribenterna, så står de inte för sina åsikter, utan vänder kappan efter vinden....löjligt

JPEG image