[uppsalapendeln] SV: [uppsalapendeln] Re: ersättning för försenade tåg upphör - svarfrån SJ 13.11.2002

  • From: "SONJA NIMMERSTAM" <sonja.nimmerstam@xxxxxxxxxx>
  • To: <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 27 Nov 2002 13:37:33 +0100

Har du n=E5gonsin ringt Sverker Olofsson i TV-programmet PLUS. Jag =
tycker det skulle vara bra att kontakta honom om vi har tillr=E4ckligt =
med k=F6tt p=E5 benen ang=E5ende den f=F6rs=E4mring det blir om SJ inte =
l=E4ngre ska =E5terg=E4lda oss vid f=F6r sen ankomst. Det skulle vara en =
h=E4rlig k=E4nsla se honom kasta f=F6rslaget i soptunnan samt h=E4nga ut =
denna pendel =F6ver hela Sverige f=F6r jag kan inte t=E4nka mig att den =
kan vara s=E4mre n=E5gon annanstans.
H=E4lsn
Sonja