[uppsalapendeln] Re: Oaviserad prishöjning IGEN!

  • From: Fredrick Beste <Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 05 Nov 2002 16:54:28 +0100

visst är det, men  SJ  verkar ju ha hur mycket som helst att lära när
det gäller dialog med sina kunder...?

Om man har rabattkort på SAS får man brev hem i lådan varje månad om
deras produkter, prislistor, osv, och det får man
om man bara har bonuskortet, alltså man behöver inte ens ett "klippkort"
(som i o f s också finns)... men så har ju de konkurrenter också....

/F