[uppsalapendeln] Re: Inför nästa möte med SJ...

  • From: Fredrick Beste <Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 21 Nov 2002 14:53:51 +0100

p=E5 Roslagsbanan (SL) gjordes ett f=F6rs=F6k att implementera ett s=E5nt=
 system=20
f=F6r ett tag sedan. Vet ej hur bra det funkade.

N=E4r jag hade m=F6te med SJ, tog vi upp detta som en punkt. Jag f=F6resl=
og=20
att de k=F6rde det som typiska examensarbeten f=F6r
datavetare/ingenj=F6rsstudenter att bygga en prototyp f=F6r ettSMS-basera=
t=20
trafikinfosystem.
Det ligger i SJs intresse att kunna leverera s=E5n h=E4r service till=20
kunderna, har de sagt.

/F