[uppsalapendeln] Ang: SV: RE: SV: Inför nästa möte med SJ...

  • From: Kerstin.Ramden@xxxxxx
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 21 Nov 2002 15:21:26 +0100

Hej!
Jag =E4r inte s=E4ker p=E5 att jag skulle vilja det, men det m=E5 ju st=
=E5 var och
fritt att ansluta sig, huvudsaken att systemet riggas. Och sj=E4lvfalle=
t ska
SJ st=E5 f=F6r fiolerna. Dock infinner sig fr=E5gan varifr=E5n systemet=
 skulle f=E5
den information det ska vidarebefordra. Att SJ skulle klara den uppgift=
en
=E4r v=E4l inte s=E5 troligt, de klarar ju inte de mycket begr=E4nsade =
krav vi har
idag.
H=E4lsningar
Kerstin

                                                                       =
                           =20
                    j=F6rgen l=F6nngren                                =
                               =20
                    <lonngren@industrifonden.        Till:   <uppsalape=
ndeln@xxxxxxxxxxxxx>       =20
                    se>                              Kopia:            =
                           =20
                    S=E4nt av:                         =C4rende:      [=
uppsalapendeln] SV:            =20
                    uppsalapendeln-bounce@fre        [uppsalapendeln] R=
E: [uppsalapendeln] SV:    =20
                    elists.org                       [uppsalapendeln] I=
nf=F6r n=E4sta m=F6te med SJ...  =20
                                                                       =
                           =20
                                                                       =
                           =20
                           =20
                    S=E4nd svar till                                   =
                             =20
                    uppsalapendeln                                     =
                           =20
                                                                       =
                           =20
                                                                       =
                           =20

     Jag anser primart att SJ skall sta for detta som en service till e=
hart
provad kundgrupp!