[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] VEČERNJI LIST 05-06-2012

  • From: Željka Svatović Blažević <dr.svatovicblazevic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 6 Jun 2012 16:35:21 +0200

Draga Meri,sve mi to možemo.Sada ,odmah ali uz gubitak pacijenta
kojemu će drugi "neosviješten" i ustrašen /mladi početnik /ili
gramzljiv na lovu, liječnik dati ono što pacijent  hoće a bez obzira
da li to i treba.
Bitno je da se "stvari kreću" bilo promjenama u našem pristupu,bilo
promjenama u društvu.Nema više socijalizma!Na sreću? na žalost?
Neupitno je da i pacijenti moraju imati odgovornost za svoje
zdravlje.Ja im to otvoreno velim,autoritativno,s 30 god.staža.Ostalo
je stvar Države.

--
Ordinacija opće medicine
Dr Željka Svatović Blažević