[smartdoctor] Re: INDEX

  • From: Zrinko Karlović <zrinko.karlovic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 6 Jun 2012 16:36:24 +0200

Sonja, niti smijemo mi umirati ali ni naša rodbina.  Kad ženi umre majka
onda se termin pokopa određuje prema našoj smjeni, tako da je dovoljno rano
ujutro da s groblja odjurimo ravno na posao (pa makar pokop i odgodili koji
dan jer uprava groblja više nema slobodnih jutarnjih termina u onaj dan kad
bi se normalno pokop trebao  odvijati) ... provjereno...

Tako je slično u Međimurju nedavno prošao i ginekolog primarac, odradio je
do zadnje pacijentice prije nego je dozvolio da zovu hitnu (a par dana je
već imao opresije), no njega su ipak uspjeli izvući.  I sad mu pacijentice
krpaju drugi ginekolozi i vjerojatno broje dane kad će se moći dovući
natrag u ambulantu, jer su i oni pretrpani preko svih HZZOovih standarda
(civilizacijske nećemo ni spominjati jer nam je značenje te riječi već
odavno ishlapjelo).

Dana 6. lipnja 2012. 12:46 Vinko Barač <vinko.barac@xxxxxxxxxxx> je