[smartdoctor] Re: INDEX

  • From: Vinko Barač <vinko.barac@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 6 Jun 2012 12:46:15 +0200

formula je jednostavna --odradi posao ---i ako ćeš umrijeti umri odmah u ordinaciji da ne potrošiš sredstva za prijevoz hitnom ili sanitetom---predhodno poplaćaj sve kazne i raznorazna davanja --pripremi obvezno papire za nadolazeće povjerenstvo / jer onaj tko te dođe mijenjati neće se odmah snaći / --pošalji sve recepte mailom--javi se na telefonske pozive jer kad te nema ne može se baš odmah naći zamjena za isti dan pa de ne bi netko bio taj dan zakinut ZA SVOJA PRAVA ---i možda ćeš uspjeti biti pozitivno indexiran. Ir0nična sam jer me je smrt kolege / kojeg istina nisam osobno poznavala,ali kao obiteljski liječnik koncesionar živim s njim i svim ostali isti život/ jako potresla Iskrena sućut njegovoj obitelji ,Metković će moliti za mir njegovoj duši.Na žalost i mi smo u svojim redovima prije par godina se uvjerili GDJE smo točno u takvim situacijama /A JASNO VAM JE DA SMO NIGDJE --obespravljeni i omalovaženi /.Situacija kolegice koja je išla petkom na kemoterapiju da bi vikednom povraćala ,i bila u ponedjeljak spremna za posao,te iste kolegice / pokoj joj duši/ koja je da bi prvi put operirala malignu bolest plaćala domu zdraVlja zamjenu ,a oni je 7. dan zvali u bolnIci da kad će doći jer je više ne MOGU MIJENJATI..Iste te kolegice na čiji dan ukopa se zaboga miloga moralo dogovoriti u njenoj smjeni i dan poslije tko će primati njene pacijente dok dom zdravlja ne nađe drugog doktora ...iste te kolegice sa čijeg smo ukupa trčali nazad u ordinacije raditi JER POSAO NE SMIJE STATI .Istina kako god bila gorka.Netko će reći stavr izbora --bolestna si ne moraš raditi --idi na bolovajne Ali kako --nemaš zamjenu --ako je i nađeš odakle novci--i ako sve to uspiješ financijski zatvoriti konstrukciju / jer ti drugih prihoda nemaš- od toga živiš/ ostaje pitaje NEMA TE U ORDINACIJI --ŠTIMA LI SVE --JESU LI PACIJENTI ZADOVOLJNI--PAZI LI ZAMJENA NA SVE SILNE ZABRANE ,UVJETE ,NAČINE I PRAVILA RADA U ORDINACIJI---RADI LI CEZIH ---JAVLJAJU LI SE NA TELEFON --VADE LI KRV --HOĆE LI DRAGI PACIJeNT BITI LJUT ŠTO TE NEMA PA TE PROMIJENITI KAO ŠTO IMA PRAVO / neko će reći neka me mijenja..i ja ću to reći možda sada jer bih malo cijenila samu sebe --ali nije baš tako jednostavno reći neka me mijenja posebice za kolege koji nemaju " velike "timove i sl/ i ako ozdraviš i vratiš se na posao NE ZNAŠ NA ŠTO SE VRAĆAŠ!!!A u taj svoj posao i svoju ordinaciju cijelo vrijeme ulažeš cijelog sebe i veliki dio svoje obitelji / na razne načine --znate o čemu govorim /.Dobro se sjećam perioda kad je mene i kolegicu mijenjao mladi kolega --tek nakon položenog državnog ispita-- dok smo bile na specijalizicaiji ,koliko nam je trebalo da vratimo poslije recepturu u "NORMALU"--nepridržavanje niti jedne klauzule za masu lijekova --klopidrogela --bifosfonata --i drugih lijekova.Danas je kolega internista , mlad , "napucan "znanjem --i dalje klauzule za njega ne vrijede / savjetuje pacijentu --neka vam doktorica napiše šifu I21 pa vam onda može dati ovaj lijek što sam napisao ..recite da kašljete na irumed pa će vam morati dati ovaj lijek što sam vam napisao---pacijentu od 85 godina nakon preboljelog blagog moždanog udara sa vrlo diskretnom hemiparezom na nalazu napiše stanje nakon icv KAO POSLJEDICE NEREGULIRANOG TLAKA !!!/nema veze što taj isti pije lijekove za tlak godinama i kontrolira se kod svog dr --koji mu je liječenjem osigurao doživjeti te godine /--i takvih preporuka što smenih što pismenih u nedogled --čak na jednom predavanju nam kaže "šta kontrolori hzzo--samo IH MENI POŠALJITE DA IM JA KAŽEM KAKO SE ŠTO OD LIJEKOVA TREBA DAVATI.I kad zbrojiš i oduzmeš čovjek ima pravo --pročitao u literaturi, ima svoje mišljenje i brani ga --a nije on kriv što kontrolori mu ne dolaze .što ga uopće ne prate i kontroliraju ,što je on big doctor tj PRAVI DOKTOR,a mi obični OPĆI i što mu sustav drži leđa.Frustrira do kraja ,ali i daje snagu da se boriš i DAJE OBAVEZU SVIM DRUGIM KOLeGAMA IZ obiteljske da se probude ,da se angažiraju u zajedničkoj borbi za poboljšanja statusa i PRAVILA IGRE ZA SVE JEDNAKO .

Pozdrav Sonja