[smartdoctor] Re: [smartdoctor] VEČERNJI LIST 05-06-2012

  • From: Meri M <mmeri1399@xxxxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 5 Jun 2012 13:55:24 +0100 (BST)

Ovo nije loše,ali:

1. Kada će doći taj dan da obiteljski liječnik može reći pacijentu da ga ne
može primiti u tim jer je "iznad" limita. Ako imam 1700 pacijenata, skoro svi
stariji od 40 , ne želim imati više od 1500 , a kamoli više od toga jer želim
kvalitetno obavljati svoj posao? A ne da me dr Bečki iz HZZo-a zove prvo
telefonom, a potom pismeno očitovanje zašto nisam primila pacijenta u tim
premda stanuje na lokaciji druge doktorice.
2. Dragi moji, a gdje je odgovornost pacijenta? Naime, unatrag dva mjeseca svi
moji dijabetičari su izvagani,izmjeren im je BMI, opseg struka
 Ne bi vjerovali svi , baš svi imaju BMI iznad 25, ma što iznad 25 ,iznad 30
osim jedne djevojčice / inzulin ovisne/ i jednog starijeg gdina sportaša.
Pokušala sam, kao što sam i do sada činila, s nekima i milijunti
puta,  individualno savjetovanje po pitanju snižavanja TT:odgovori, svima vama
poznati:"bole me koljena,leđa" "teško hodam, ne mrem se pomaknut","dok ja
skuham već napravim kilometre"i ono najjače " doktorice,ali ja ništa ne
jedem"itd
3.pušači-priča za sebe.Gdje ću  sugerirati prestanak pušenja kod pacijenta koji
ima KOPB, kad je to isto do sada učinio pulmolog, kardiolog i svi koji su ga
preko hitne službe ili redovito pregledali, ali  bezuspješno. To isto nije
uspjela niti država povisivši cijenu kutije cigareta na 20 kn te
silnim "upozorenjima" koja se iz aviona mogu pročitati na svakoj kutiji, od
onih "najbezazlenijih "pušenje šteti vašem zdravlju", "pušenje ubija" pa do one
najpogubnije za svakog muškarca  "pušenje smanjuje vašu potenciju".
NE DIRA IH NIMALO!

Jedina je korist od svega da se postave pacijentima UVJETI :
1-Dok ne prestaneš pušiti NEMA ICS, beta 2 agonista  etc
2.dok ne  reduciraš TT ili evidentno radiš na tome, vaganje barem 2x mj u našoj
ordinaciji,nema antihipertenziva,hipolipemika etc
I da vidiš smanjit će se potrošnja na teret HZZO-a, jedino što ćemo imati
moguće AIM , ICV-a itd i zato step by step ,mj po mj kako dolaze u ordinaciju.
Jer ovako će opet još jednom  odgovornost za pacijentov NEMAR prema sebi pasti
na naš teret.Zašto?!
On neće i ne želi ništa od toga poduzimati kad "IMA PRAVO" na lijekove bez
pardona.

Ugodan dan!

Meri M