[smartdoctor] Re: [smartdoctor] VEČERNJI LIST 05-06-2012

  • From: Ljubica Odžić <dr.ljubica.odzic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 5 Jun 2012 12:55:03 +0200

JA SMATRAM  DA SE BRIGA O SVOM ZDRAVLJU  NOSI IZ DJEČJEG VRTIĆA  KAO I O
OBLICIMA RIZIČNOG ŽIVLJENJA. NIKOME JA NEĆU POMOĆI  U PEDESETIM GODINAMA
PRIČAJUĆI BAJKE I MOLEĆI DA SKINE KOJU KILU ILI PRESTANE PUŠITI I PITI
A  ZA   TAJ SIZIFOV POSAO BI TREBALA BITI  OCJENJIVANA POZ. ILI NEG
!!??????

Dana 5. lipnja 2012. 12:42 Leonardo Bressan <