[smartdoctor] RE: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] VEČERNJI LIST 05-06-2012

  • From: "Bozena Sankovic" <bozena.sankovic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 7 Jun 2012 11:31:03 +0200

1.Ali stvarno zadivljujuće  a) koliko su opsjednuto fokusirani na OM ; b)
koliko bez imalo nelagode javno pokazuju svoje neznanje o struci OM

2.Posljedni pozdrav Doktoru , možda je teže za njegovu obitelj nego za njega
; premlad; premalo dobio od života ; idem/idemo istim putem kojim je i on ,
čeka nas isto ; pada mi sebično napamet sad naš dragi Svemir Barać, umro u
roku 6 tjedana , na zadnje je još plaćao i tražio zamjenu za ordinaciju,
ostalo 4 male djece, sjetim se moje sestrične Petre, taman pokopala mamu,
položila državni i umrla , užas, sledim se sva, srce mi se stislo, i muka mi
je po cijele dane na poslu gutati  daj mi izvadi masnoće ja bi se
kontroliso, daj mi za burzu, daj mi Iku, daj mi bolovanja, menerem ja, imam
ja prava, reko mi doktor u bolnici da mi ti moraš da daš, dogovorio sam se u
Hazi..poručili su ti iz Tvrtkove..,idem kod Zubera..halo,ja sam odvjetnik H.
a što vi ne date pacijentu karton kad ja to kažem....