[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Kažnjavanje zbog lijekova i sličnog

  • From: J Soic <jsoic@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 5 Jan 2012 06:34:32 -0800 (PST)

Mene su kaznili za putni nalog i to  za pretragu koja se radila iskljucivo u
Zg, a onda su odjednom istu poceli raditi i u Djecjoj bolnici Kantrida. Mene o
tome HZZO nije obavijestio! Odakle ja da to znam. Izdam deset urednih naloga, i
onda jedanaesti vise ne vrijedi?! Zovem Kantridu, oni ni sami pojma nemaju da
rade tu pretragu. Trebalo je prespojiti me na sto telefona, dok na koncu fakat
nije ispalo da je to istina??? Je l' to informacija koju objave NN, pa da ja
znam za nju??
Pa ipak, tada sam bila u DZ i koliko se sjecam (INFORMACIJA ZA IRIS), nisu mi
skinuli od place. Plus toga, glavarina je iznos sredstava za cijeli tim, pa ako
i skidaju (u DZ), onda trebaju ravnomjerno skinuti svima i od svega.
Imala sam samo jednu situaciju sto se tice recepata dok je pacijent u bolnici i
cim sam vidjela da sam napisala lijek, odmah sam o tome obavijestila Sergia
Weitzela u rijecki HZZO. Pitao me jesam li imala spoznaja da je pacijent u
bolnici? Rekoh da nisam, sto je bilo i tocno. Rekao da to evidentiram u karton
i da je to dovoljno. I to je bilo to.
J.Soic