[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: eNaručivanje, proces-otkr ijmo Izvor

  • From: Suzana Posavčević <suzana.posavcevic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 11 Jun 2012 16:58:40 +0200

Drage kolege, imate li nepismenih ambulanti?
Ja imam, a znam i one koje ih imaju više nego ja.
U ovom sistemu im na uputnice šarkam flomasterom u bojama ili kojim črčkama
da znaju gdje što trebaju napraviti, a mi pričamo o mobitelu i računalima...
Pozdrav iz Hrvatske!

Dana 11. lipnja 2012. 10:12 Zrinko Karlović <zrinko.karlovic@xxxxxxxxx> je

--
Suzana