[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: eNaručivanje, proces-otkr ijmo Izvor

  • From: Zrinko Karlović <zrinko.karlovic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 11 Jun 2012 10:12:25 +0200

Ovo s autom je odlična primjedba, nitko se do sad nije toga sjetio.
Naravno, tamo gdje liječnik ne mora ići u intervencije tijekom radnog
vremena može joj dati svoj automobil za kućne posjete kojeg će ona vratiti
prije posljednjih sat radnog vremena, no što je s liječnicima koji imaju
pripravnost ili hitna nije dostatna za pokrivanje cijelog terena pa se
liječnike šalje izvan ambulante i usred radnog vremena?  Hoće li oni kao
nagradu za takav rad još morati platiti i jedan automobil za sestru?

A pitanje za kreatore reforme naručivanja (kolegica Karmen prima i za ono
što definitivno nije u njenoj nadležnosti, ali je pri ruci...), tko će
pacijentima koji ih nemaju kupiti mobitele?  Ako ih ne koriste za druge
svrhe (a očito ne, jer ih nemaju), a potrebni su im za ostvarivanje
zdravstvene zaštite, onda bi im zdravstveni sustav to očito morao
osigurati, u kategoriji kako se osigurava sanitetski prijevoz i sl.  Hoće
li to plaćati HZZO i ministarstvo koji uvode ovaj sustav ili će to biti
uključeno u glavarinu?