[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Re: ONI NEMAJU POJMA ŠTO JE TO ZD RAVSTVENA ZAŠTITA/zdravstvena zaštita na izvolte...

  • From: Tamara Drca <dr.tamara.drca@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 20 Jun 2012 08:32:17 +0200

Kolegice Marković meni su svaki DTP za INO
vratili ovdje govorim o konvenciji i EU karticu
Priznaju samo prvi i kontrolni pregled -
I to pri tom mora biti prilozeno slijedece:
Fotokopije kartice,izjava pacijenta i raču
I opet vraćaju !

U koliko mi država živimo ???

Poslano s mog iPhone uređaja

19. 6. 2012., u 22:39, "Nada Marković "<ambulanta1-privlaka@xxxxxxxxxxx>