[smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Re: ONI NEMAJU POJMA ŠTO JE TO ZD RAVSTVENA ZAŠTITA/zdravstvena zaštita na izvolte...

  • From: Zrinko Karlović <zrinko.karlovic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 18 Jun 2012 20:58:16 +0200

Tako je, Divna, ovo je točan odgovor Ljilji.  Izgleda da Ljilji premalo
dolaze Mađari (to bi njoj bilo najbliže), pa treba slušati iskustva ljudi
iz turističke ambulante ili iz blizine slovenske granice gdje je još živ
velik broj ljudi koji su nekad radili u Sloveniji dok je bila zajednička
država, i gdje je veliki broj ljudi koji još rade u Austriji i redovito
dolaze svojim obiteljima.

Dakle, injekcija se piše kao PZZ29 ako je to domaći inozemac, tj onaj koji
više ne radi vani ili nikad ni nije radio nego ima svog nositelja u
inozemstvu.  Takav se DTP izdvaja i zajedno s ostalim DTPima od iste
kategorije (dakle* samo *H osiguranici s Hazinom karticom a *ne* EU ili
bolesničkim listom) skupljaju na kraju mjeseca u jedan račun i uguraju u
jednu disketu.

Ako je to inozemni inozemac, bilo da je naš državljan ali s vanjskim
osiguranjem ili punokrvni stranac *nikakav* se DTP ne piše ni prvi ni drugi
ni zadnji put, nego se prvi put šifrira 11011 što obuhvaća sve živo što je
Hazi palo na pamet utrpati u to, ali se ipak uz tu šifru može napisati npr
obrada rane 58833, vađenje nokta 81860, EKG 12601 itd.  Sljedeći put treba
izračunati što je povoljije, pisati ponovni pregled 11012 ili druge
učinjene usluge (a može ih biti više, npr previjanje, injekcija i/ili
infuzija, ispiranje uha itd, što zajedno može biti skuplje od pregleda pa
se onda tako iskombinira).  Na kraju mjeseca sve što je tom pacijentu
učinjeno ispostavi se na jednom računu, ali mora biti priložena kopija EU
kartice ili kopija bolesničkog lista (onog istog koji izdaje PU kojem
ispostavljamo račun, ali kojega oni valjda više nisu u stanju naći pa traže
naš primjerak).  I za ove poslove nema limita niti po pacijentu niti zbirno
po kategoriji.

Dana 18. lipnja 2012. 18:34 Brane Bračić <branislav.bracic@xxxxxxxxxxx> je