[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Re: ONI NEMAJU POJMA ŠTO JE TO ZD RAVSTVENA ZAŠTITA/zdravstvena zaštita na izvolte...

  • From: "Nada Marković " <ambulanta1-privlaka@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 19 Jun 2012 22:39:50 +0200 (Central European Daylight Time)

Zrinko-
Ovo što It pišeš ( plavo obojano) je potpuno NETOČNO!!!!
Ljilja i ja smo u pravu!
DTP-H važi za sve H osiguranike- -domaće  ,inozemne bol.list , inozemne
eu-card!!
Drugo- šifre za usluge DTP-a izražene po plavoj knjizi više NE važe...
Vratili mi još davno iz hzzo-a uz napomenu "Molimo fakturirati Kao DTP
usluge- bio je to B.L. I Eu-.card!!!
Treće: nije točno DA NE Može Iči 11011 , te previjanje , ispiranje ušiju ili
EKG - u istom posjetu  kad je i rađeno.- Može I treba, NEMA  I nesmije biti
tu štimanja !!! Šifrira se kao prvi (ili kontrolni)11011 + odgovarajući
DTP!!Ovo je100% točno!
  Ali - nikad nam nije rečeno - da nešto NE ulazi u limit - osim vađenja
krvi..
Dakle sve :DTP-INO ,DTP-OR ,DTP -IMK je  u limitu - dakle besplatno za sve
one koji svojim radom " probijaju" izmišljene limite .
Ja ispostavljam sve te Račune- tako kako sam opisala ( 10-ak datoteka na
jednoj jedinoj disketi!!) ,...nikad mi se NE vraćaju računi zbog grešaka(
dakle nema ih ,ili vrlo rijetko , pa to korigiram, ali tada i nešto novo
naučim- šta ide i kako ide)..
 Ali je glavni problem, što sve ulazi u isti limit- tako DA MI to NE bude
plaćeno iako su računi uredni.Prema tome - sve Ono što sam navela u onom
pismu , za koji si It rekao da je Mix.... Sve je točno i treba tražiti  na
Povjerenstvi za PZZ , na HLK...DA se to konačno iskorigira

Netočno.
"Dakle, injekcija se piše Kao PZZ29 ako je to domaći inozemac, tj onaj koji
više NE radi vani ili nikad in nije radio nego ima svog nositelja u
inozemstvu.  Takav se DTP izdvaja I zajedno s ostalim DTPima do iste
kategorije (dakle samo H osiguranici s Hazinom karticom a NE EU ili
bolesničkim listom) skupljaju na kraju mjeseca u jedan račun I uguraju u
jednu disketu.
Potpuno netočno:
Ako je to inozemni inozemac, bilo DA je naš državljan Ali s vanjskim
osiguranjem ili punokrvni stranac nikakav se DTP NE piše in prvi in drugi in
zadnji put, nego se prvi put šifrira 11011 što obuhvaća sve živo što je Hazi
Palo na pamet utrpati u to, Ali se ipak uz TU šifru može napisati NPR obrada
rane 58833, vađenje nokta 81860, EKG 12601 itd. "

Pozz
Nada