[smartdoctor] RE: [smartdoctor] Re: ONI NEMAJU POJMA ŠTO JE TO ZD RAVSTVENA ZAŠTITA/zdravstvena zaštita na izvolte...

  • From: Brane Bračić <branislav.bracic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 18 Jun 2012 18:34:17 +0200

MOŽE SE I OVAKO :
PRVI PREGLED 11011, NAPRAVITE RAČUN , PA NA TAJ RAČUN DODATE STAVKE NPR. ZA
INJ.92219(ILI SLIČNO) NE KAO DTP.
SAMO NE SMIJETE ISTI DAN PISATI PREGLED, PREVIJANJE I INJEK, ISPIR. UŠIJU,
EKG, JER TO SVE POTPADA POD- PRVI PREGLED-.MOŽETE RAZDVOJITI PA SVAKI DAN
DODATI ŠTA STE NAPRAVILI.I TAKO MI SVOJE NAPLATIMO ,DODUŠE UZ MALO VIŠE
PISANJA(KAO DA INAČE MALO PIŠEMO)
ZA SADA TAKO DOK SE NEŠTO NE PROMJENI
[Brane Bračić] POZDRAV , DIVNA -----Original Message-----