[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: ONI NEMAJU POJMA ŠTO JE TO ZD RAVSTVENA ZAŠTITA/zdravstvena zaštita na izvolte...

  • From: Zrinko Karlović <zrinko.karlovic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 20 Jun 2012 17:11:49 +0200

Tu je razlika je li on osiguranik HZZOa po bilo kojem kriteriju, pa ima
zdravstvenu karticu, ili je on trenutno u nadležnosti HZZOa jer ima
bolesnički list ili Eurocard.  Ako je osiguranik HZZOa onda mi moramo sve
raditi ni za što, osim DTP i lijekova, i ako nam dođe parnjački u suprotnu
smjenu i mi mu nešto napravimo (pretpostavlja se, naravno, da to počne
pregledom) ništa ne možemo naplatiti.  No ako je on pridružen HZZOu iz
vanjskih osiguravajućih kuća praktički sve što mu napravimo imalo to smisla
ili ne HZZO će radosno platiti.  Naravno, ako ne uspije dokazati da smo mi
propustili nešto ućiniti, npr nismo kopirali EUcard i sl.  A obzirom na to
koliko često nam vraćaju račune valjda vojska njihovih službenika traži
mikrodlaku u nojevom jajetu da bi ih mogli odbiti.

Dana 20. lipnja 2012. 16:40 Nada Marković