[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Re: ONI NEMAJU POJMA ŠTO JE TO ZD RAVSTVENA ZAŠTITA/zdravstvena zaštita na izvolte...

  • From: "Ljiljana Klarin" <ljiljana.klarin@xxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 20 Jun 2012 13:30:25 +0200

Dragi supatnici iz turističkih gradova i sela
Očito su strani turisti sa konvencijama navalili na besplatno, visoko
kvalitetno hrvatsko zdravstvo koje ne mogu dobiti u državama u kojima plaćaju
zdravstveno osiguranje. Mi se tog problema sjetimo kad nam zakucaju na vrata.
Dakle, ništa novo u odnosu na posljednjih X godina otkako smo u zakupu. Još
nekako i dobijemo siću za te usluge, ili ih u najbolju ruku, naplatimo od
nehitnog korisnika zdravstvene usluge. Ali, što je sa osiguranicima HZZO-a,
turistima iz naše države??? Za njih nitko i nikad nije ispostavio račun HZZO-u,
niti za to ima bilo kakve osnove. Nama na moru dobro su došli e-rp za kroničnu
th, međutim, sve nehitno što je kolega Roko nabrojio ipak dolazi u naše
ordinacije. Kako naplatiti uslugu, od koga, kako opravdati povećanu potrošnju i
kako za sve to ne platiti kaznu ???
Pozdrav iz usijanog Sukošana.
Ljiljana Klarin