[smartdoctor] Re: ONI NEMAJU POJMA ŠTO JE TO ZD RAVSTVENA ZAŠTITA/zdravstvena zaštita na izvolte...

  • From: "Nada Marković " <ambulanta1-privlaka@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 20 Jun 2012 16:40:11 +0200 (Central European Daylight Time)

Eh , treba tražiti da se i to  iskorigira.. Ja Sam 1x namjerno ispostavila
HZZO- u Račun  za hzzo osiguranika koji nije moj pacijent !( kad god ste u
dilemi- napravite kako mislite da treba, pošaljite  i nakon toga ćete znati
kako je to po zakonima hzzo-a)
...vratili mi račun uz  komentar- Molimo fakturirajte samo lijekve (++) ( a
sada može ići i DTP!) , a za ostalo ste dužni pružiti hitnu med,
.pomoć pacijentu -..kao da ja to ne znam- naravno da sam dužna I DA sam je
pružila (zakon ispoštovan)!! ..ali gdje u zakonu piše DA to mora biti
besplatno??nigdje...
Da je pacijent moj -imala bih glavarinu, kad nije moj onda je besplatan...
Kažu oni- Ali on je naš osiguranik.... Da , vaš je ,ali nije moj, a vi  se
udvarate svojim osiguranicima preko naših Leđa!!.. Logično -nema šta..!!
    To se također treba promijeniti- osiguravjuća kuća treba platiti  (barem
 i po ovakvim niskim cijenama) za SVOJE OSIGURANIKE ...
 Pozz Nada