[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Re: ONI NEMAJU POJMA ŠTO JE TO ZD RAVSTVENA ZAŠTITA/zdravstvena zaštita na izvolte...

  • From: Zrinko Karlović <zrinko.karlovic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 20 Jun 2012 13:45:47 +0200

Za povećanu bi potrošnju HZZO s DZ morao otvoriti makar fiktivne, virtualne
ambulante za koje bi bile izdvojene posebne uputnice i recepti koji ne bi
ulazili u ukupnu stopu, a na njih bi se smjelo pisati samo poluhitne
lijekove i upućivanje za osiguranike HZZO iz drugih krajeva države.  Svaki
bi liječnik u takvom turističkom mjestu koje nema pravu, ne-virtualnu
turističku ambulantu sklapao ugovor o radu u toj ambulanti i evidentirao
bilo putem pisanog protokola, ili programski ali izvan svoje ambulante,
kako ništa ne bi ulazilo u potrošnju.

Prema tome bi se isto tako mogao obračunati i rad, no to ne bi trebao
plaćati HZZO (lijekove i uputnice bi morao jer bi to pacijent trošio i da
je bio kod svog liječnika!) nego lokalna samouprava iz boravišnih
pristojbi, koje bi eventualno, ukoliko dokažu potrebu za time, mogli u
određenoj mjeri povisiti.

O tome je KoHOM nekad dosta raspravljao, ali mi se čini da je sve zapelo,
vjerojatno vi južnjaci ne vičete dovoljno glasno.

Dana 20. lipnja 2012. 13:30 Ljiljana Klarin <ljiljana.klarin@xxxxxxx> je