[smartdoctor] RE: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Ostojić na Kapital Network-u

  • From: Dubraka Margaretić <ordinacija-d.margaretic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 11 Jan 2012 07:15:32 +0100

Ne znam kakva je situacija u drugim mjestima sa vađenjem krvi, ali u Osijeku
su nam nabacili  ne samo posao vađenja krvi, već i sami moramo ići u lab. Po
epruvete, a sad po novom sami i lijepiti bar kodove na epruvete. To je
zaista apsurd, a oni tamo u lab. Koji su taj posao do sada radili vjerojatno
čačkaju nos. Mislim da bi trebali pokrenuti peticiju da se posao za koji su
laboranti školovani vrati u laboratorij, a naše sestre su i tako samo
priučene.Pozdrav iz Osijeka.

  _____