[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Ostojić na Kapital Network-u

  • From: "sanja scarpa" <sanjascarpa@xxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 10 Jan 2012 13:42:01 +0100

Bravo Irena. Stalno nam mašu s iznosom glavarina, ali s njihovim eventualnim smanjenjem ništa se neće promijeniti (mislim na uštede i na bolje opskrbljivanje pučanstva), samo će se naša materijalna situacija još više pogoršati. Čini mi se kao  da je jedini cilj cijele reforme postići da radimo zabadave (jer ionako samo piskaramo ,a za liječenje nemamo dovoljno znanja ni vremena - po reformatorima )

Lp Sanja

> Od: itomic@xxxxxxxxxxxx
> Za: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
> Datum: 09.01.2012 21:32
> Naslov: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Ostojić na Kapital Network-u

Više mi je muka od toga da je sustav glavarina ( koji ima bezbroj mana) JEDINI KRIVAC ZA SITUACIJU U OBITELJSKOJ – pa se onda kao jedini pravi potez navodi snižavanje iznosa glavarine . Pa dobro – nek skinu i x posto glavarine mi,  pa ću samo obavljati isto posla za manje novaca ( konačno ću se sa plaćomu  izjednačiti u potpunosti sa svojom med. sestrom)  – jer mi sama činjenica skidanja love neće osloboditi vremena za raditi više DTPa no što ih radim – imam EKG, UZV, TENS/LASER/UZV , kateteriziram, šivam rane, incidiram čireve... I dobro kaže ministar zdravlja – LOMovi žele raditi ali svoj posao – no istovremeno zdravstvena administracija ne želi vratiti masu administrativnog posla sebi i još i nadalje samo natovaruje još i još tog bezveznog birokratiziranja na naša ledja.
Nitko sretniji od mene da po vasceo dan radim ove praaave kliničke poslove ( šivaj, guraj, reži....) + one koje ja znam da su moji biopsihosocijalni ( pa makar ih sustav ne prepoznaje kao vrijedne) a da samo  zericu svojeg truda i pažnje posvećujem HZZOvskim provjerama osiguranja,kontroliranjem RS smjernica, putnim nalozima ,bolovanjima , posjetima ovl.liječnika,potvrdama za vodoprivredu i poljoprivredne poticaje i sl....
Stoga molim novog Ministra da paralelno sa rezanjem moje glavarine za x % reže i x% ovih bezvezarija koje nisu moj posao a sustav mi ih nameće !
Čak bih pristala da mi na jedan mjesec – skine 100% glavarine a ja da radim samo posao za koji sam školovana i koji sam odabrala – ja bih s guštom mjesec dana i zabadav ( i sa minusom čak za troškove sestre) tako radila i ne radila niti jednu HZZOvsku birokratsku zvizdariju – pa da vidimo gdje smo .

Hvala .

Sent: Monday, January 09, 2012 1:02 PM
To: kohom
Subject: [smartdoctor] Ostojić na Kapital Network-u

U prilogu je dio intervjua s dr Ostojićem na Kapital-Networku, u dijelu gdje govori o glavarinama ....
--

Leonardo Bressan, dr med
Glavni tajnik KoHOM-a

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 6558 (20111019) __________