[smartdoctor] RE: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Ostojić na Kapital Network-u

  • From: "Bozena Sankovic" <bozena.sankovic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 10 Jan 2012 10:56:34 +0100

Ma joj ljudi, mi u njih gledamo ko u Bogove, misleć da oni nešto znaju i
razumiju , a oni mlatare praznu slamu kako im padne grah... Nemaju pojma.
Car je gol. Otkrivenje kao kad dođeš stažirati na kliniku pun
strahopoštovanja spram njihove veličine i bahatosti ( misleć da je iza toga
pokriće kakvo)  a onda skužiš da je izvana gladac a iznutra jadac i da imaju
manje pojma od tebe i da se zakopavaju u pretrage ko svinja u blato....