[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Ostojić na Kapital Network-u

  • From: ljiljana horvatek <ljiljana1949@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 10 Jan 2012 07:14:20 +0100

a šta je sa onima koji imaju pretežno gerijatrijsku populaciju,pa nije samo
važan broj pacijenata nego valjda i struktura!Ministar kaže da nam je cilj
da imamo mlade i zdrave pa da ništa ne radimo,tj.ništa ne trošimo.Više se
naradi sa starima i bolesnima jedan stari je za 10 mladih kojima uglavnom
trebaju uputnice ev.pregled grla i sl.Ali to HZZO ne prepoznaje,ako će se
linearno smanjivati glavarine,onda su opet u prednosti oni koji imaju preko
standarda,mlađe populacije.A to nije pravedno.Broj pacijenata zaista nije
pravedno mjerilo nečijeg rada,nego šta se radi sa pacijentima.Ja to već
godinama gledam i nije mi jasno da se to tolerira.

JPEG image