[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Ostojić na Kapital Network-u

  • From: <itomic@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 9 Jan 2012 23:33:44 +0100

i zaboravih napisat da mijenjam 100 mojih kategorija preko 65 god za 200 onih
mladih i prpošnih ( kakve Ministar spominje) a koji “kao ne trebaju”  zdr. skrb
... pa ih imamo samo poradi glavarine ..
-- da ne bi .. ne dam svoje “starce” nit za tro- duplo mladih ( mlađih) jer mi
je sa mojima “starcima” lakše i ljepše raditi moju obiteljsku medicinu –oni
imaju dovoljno životnog iskustva da im kaže da “ je bolest samo faza u životu
čovjeka” , oni ne gledaju emisije tipa “ sad ćemo vam mi reći koju bolesti
imate a da to niste nit znali”, oni na netu ne čitaju teorije urote jer sami (
po iskustvu) uzimaju svoje odluke u svoje ruke ( a ne prepuštaju ih u ruke
teoretičarima zavjere sa tamo neke opskurne texas radio postaje), oni su bar
dvije generacije već iznijeli na svojem trudu,radu i upornosti . Oni su ti koji
me mole da uporabim kvartalnu prevenciju i učinim sve što je u mojoj ( ljudskoj
i liječničkoj) moći da ih  poštedim  od  medikalizacije i defanzivne medicine (
oni većinom ner znaju te termine ali znaju da ih ne žele) . Žele i trebaju da
ih njihova liječnica sasluša, razumije, dade nadu, pažnju, utjehu i podršku ..
I zato mi nije jasno ( meni u mom ograničenom ruralnom području i umu  )zašto
Ministar misli da mi je cilj imat mlade i zdrave  ????
Irena