[smartdoctor] RE: [smartdoctor] Ostojić na Kapital Network-u

  • From: "Bozena Sankovic" <bozena.sankovic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 9 Jan 2012 15:55:22 +0100

Hmm...

1.U njegovo je doba bilo POVEZANOSTI.....hm....pa je Poljak Ž. , npr.nakon
par godina OM u Tuzli  zaslužio ORL na Šalati.

U moje doba nema povezanosti  pa je Sanković B., npr. nakon par godina
Stančića zaslužila otkaz zbog ideje pokušaja osnivanja ambulante OM o
vlastitom trošku ( DZ i županija i MZSS se usuglasili da oni nemaju interesa
ulagati u OM)

Pretpostavljam da Ostojići comp.d.d.d. sada trebaju POVEZANOST radi svoje
djece.

2. Dakle, ja NE RADIM  a dobivam glavarinu .

3. zaboravio je na problem NEPOVJERENJA pacijenata u OM koja ja nastaje zbog
PROPAGANDE ( fin izraz, pravi je :OBLAJAVANJE)  kliničara  i takvih kao on (
Ostojić, Milinović,Jurković, sve njihove babe preko veze i njihova djeca
koja preko veze...)

4. u ambulanti od 1800 ljudi imam  110 dijagnoza  DM, 49 dijagnoza
karcinoma, 6 jako izraženih i mlađih parkinsoničara, 5 nepokretnih i 1 jedva
pokretnu osobu sa multiplom sklerozom, 3 dijagnoze mijastenije gravis, bar
20 sa epilepsijom, i još sve ostale dg u granicama statistike...., bolovanja
da bi njemačka crkla... i ja NE RADIM... bar 150 ljudi po staračkim
domovima...