[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Ostojić na Kapital Network-u

  • From: Davor <davor.mlikotic1@xxxxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 10 Jan 2012 08:00:55 +0100

Radim samo svoju ambulantu, jučer 157 pacijenata ujutro ,2 kućne , te vizita u
starackom domu od 35 pacijenata.
Nema dana ispod 100 pacijenata(lazem ima ali to su rijetkosti), imam zaposlenu
administratoricu koja se javlja na Tel. I priprema mi kronicnu th, sestra radi
medicinski dio posla i na taj način mi olaksava posao, a opet pacijenti se žale
da se nitko ne javlja ma Tel.(imamo 2 linije na 1 broj ambulante). I sada
ministar kaže da ce smanjiti 10 % glavarine ali ćemo ipak vise zaraditi(jel vam
to odnekud poznato), pa zar ćemo se odmah s tim složiti. Jer ako se to dogodi
dajem otkaz administratorici cistacici knjigovodji i osobi koja mi vadi krvi

Poslano s mog iPhone uređaja